lördag 24 juli 2010

Because I'm worth it


Lördag. Regn. Jobba.
Jag njuter av en kort men välförtjänt paus.
Alla som kommer till biblioteket är inte snällisar, om jag säger så.
Därför är jag s a n n e r l i g e n  väl värd min lilla paus inne på arbetsrummet - låååångt bort från dummisar.

Så nu har jag avreagerat mig en smula.
Istället kan jag roa mig med den superlånga listan på alla nya härliga böcker som kommer in under hösten. Jag har reserverat så många att det är skamligt!
Finns inte en chans på jorden att jag hinner läsa i den takten.

2 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Gah, vad jobbigt med dummisar. Hoppas att snällisarna överväger. :)
Och ja... klänningen hade jag ett tag tänkt att ha på en 40-årsfest jag ska på i augusti, men den är inte så fin-fin, utan mer mys-fin. Materialet är nästan lite frotté. Jag kommer att bo i min om somrarna, den är väldigt skön och mysig - men på bröllop och finare fester vete sjutton.
Det är så svårt det där, man vill ju hitta den perfekta.
Kram på dig!

Librarybeth sa...

Mmm, snällisarna överväger när jag tänker efter! Och jakten på bröllopsklänningen fortsätter (helt bisarrt, man kan ju tro att det är jag som ska gifta mig...;))