torsdag 29 juli 2010

Före gummistövlarna kom på...



I give you dagens.
Hittade min fina tröja som jag hann inhandla strax innan semester och resa, en wunderbar top från Simple eller var det Månstråle? Hur som haver, den finns hos Free Fashion Stockholm och har du tur finns den kvar på rean! Här med och utan scarf nr 226 (äsch, skämt såå många har jag ju inte - än ;))
Jeanskjolen (Sisters) hittade jag på rean häromdagen, good, good.
Och innan jag fortsätter, detta är ingen produktplacering ;) men detta är en superbra top, tunn och lyxig och den kommer sitta fint under klänningen/koftan i höst och vinter.

4 kommentarer:

annebelle sa...

Å, en till scarfsamlare... ;-) Sjalar och väskor, det går jag igång på. :)

Camillas dagar sa...

Fina reafynd. :)

Pia Wester sa...

Hur fasiken kan jag ha missat den här bilden? Jag VISSTE väl att du skulle passa i den toppen ;-)

Librarybeth sa...

Annebelle: mmm, sjalar är min hemliga last!

Camilla: Ja! Och ännu en jeanskjol;)

FFPia: Ja, gillar den skarpt.