onsdag 18 februari 2015

Trappan

Det var så himla najs med en utekväll igår! Mer sånt!
Vi gjorde emellertid en del felprioriteringar för vi ramlade in alldeles för sent till rolighet no 2; konserten med First Aid Kit och fick självfallet usla platser.
Som någon intill mig i publiken sa; "men det är väl trevligt här i foajen...." Meeeh.
Sicket medelålderaktigt beteende av oss att tro att vi skulle kunna slinka in bara.
Skyller det på att vi hade så förbaskat trevligt med vårt sällskap på restaurangen.... så gött att sitta där och snacka och äta gott.
Nåväl, jag och väninnan sliiiingrade oss fram till en något bättre plats.
Konserten var fin - systrarna Söderberg är samspelta och sjunger så bra men det var en rätt kort föreställning. Kan tycka att konserten faktiskt hade fungerat alldeles utmärkt även om det hade varit sittande publik också (ännu ett uttalande från den medelålders och bekväma publiken).

i Trappan; någon slags klänning från COS, som får mig osökt att tänka på heltäckningsmattor....

4 kommentarer:

I will not keep calm and you can fuck off sa...

haha, jag tycker också det är fint att sitta ner på konserter. Får ju ont i ryggen annars ju!

Anonym sa...

Det var en mycket trevlig kväll trots våra fel val och allt för kort konsert
Karin

Camillas dagar sa...

Superfin klänning! Ingen heltäckningsmatta alls.
Härligt med utekväll, alldeles för några sådana för mig. Trivs för bra i soffan. På fredag blir det AW. :)

Librarybeth sa...

Iwillnot: absolut, en annan hålls ju inte med att hoppa opp och ned numera ;D

Karin: japp - det var en Riktigt Bra Tisdag!!!

Camilla: haha, ja jag gillar den. Den har faktiskt lite tät nålfiltsmatta över sig! :D
Roligt att strössla med lite utekväll i veckan då och då! Det behöver man!