lördag 1 mars 2014

Igår då

Stackers bloggen.
Det blir inte mycket här, bara lite oskarpa dagensbilder på en heltidsarbetande kommunanställd.
Spannend nicht wahr?!
Igår efter pizza bianco och lite rött i glaset sjönk jag djupt ner i soffan - ingen i familjen orkade umgås typ. 
Alla gjorde sitt.
Jag kollade Orange is the new black. Otur att jag fastnade och matade många avsnitt och alltså gick och la mig toksent.
Å andra sidan; bra - då hade jag full koll på tonårsdottern och hennes hemkomst efter partyparty.
Orange is the new black då? Jorå, inte dumt tv-serie alls. Bra story kryddat med kanske lite väl mycket amerikanskt snusk (! pryd?) men absolut sevärd. Jag kommer fastna där igen och mata många avsnitt.
Lite intressant det där, hur man tittar på serier nu förtiden. Serier, serier i mängd och så många avsnitt på stört.
Bra? Dåligt?
Den där laptopen värmer springtrötta lår bra tycker jag men man får passa sig så att internätet inte - glufs - slukar en med hull och hår.

2 kommentarer:

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Jag kan också bli lite trött på att mata serier, det blir liksom för mycket. Har tex gjort ett litet uppehåll i HoC just nu. Ibland när jag ser för många avsnitt i rad märker jag senare att jag inte riktigt kommer ihåg allting, ungefär som att det går för fort.

Jag formligen älskar Orange och räknar dagarna till 6 juni när säsong två kommer!

Librarybeth sa...

Iwillnot: ja, man tappar bort sig. Orange är riktigt knas ibland, på ett bra sätt!