lördag 22 mars 2014

I provhytten - fast i torsdags

Jag testade ett par mönstrade byxor i torsdags. Jag har spanat in dem och varit framme och fingrat på dem ett par gånger men inte haft tid att testa. Först kändes de bra - så länge jag hade skor till. 
Skor som gör att man kommer upp lite gör rätt mycket till en del byxor. 
Utan skor, då nojade jag loss lite allmänt över benens utseende och i synnerhet vaderna. 
Men så började dottern och jag fundera på träskor till och en massa annat sommarfint och så fick byxorna lov att följa med hem trots allt, tror de ska behållas och förhoppningsvis kan de väl användas snart.
Byxorna kommer från InWear.

6 kommentarer:

hallinbloggar sa...

Snygga! Och vilken (ännu en) underbar bild! Så mysigt med lite tid på stan på tu man hand sådär! Lyxigt!

Camillas dagar sa...

Coola! Det där blir nog en vårfavorit!

Fliselin sa...

Vårfina byxor! Fina , inspirerande bilder på tulpaner och ranunkel, måste införskaffas.

Home2tiny sa...

Supersnygga byxor som kommer bli en säker favorit under våren o sommaren. Har själv några liknande o bara älskar dem. Kramisar Tina

Librarybeth sa...

Hallin: vi gillar ju att drälla runt så det var en lyxig och fin eftermiddag!

Camilla: ja - nog är det så! Nu blev jag sugen på varma vårvindar!!

Fliselin: ranunkel är så vackert!

Home2tiny: bara fötter i träskor och de kommer sitta fint :D

Anonym sa...

Så himla snyggt!!