lördag 8 mars 2014

Solen skiner köp gardiner

...eller spring 26 km i vårsol.
Kan bli lite motvind men det haha - det skrattar jag bara åt.
Igår skrattade jag inte, jag pressade mig ut på intervaller. Och jag menar verkligen pressade men jag gjorde det, jag sprang fram å tebaks - så lite flinade jag väl upp mig efteråt, det ska erkännas.
Springa i tröskelfart 8x700 (jag skulle ha gjort 7x800 men what the heck, jag har nog dyskalkyli light så det fick bli så) var inte mitt bästa pass, fasen vad slut jag var efter det träningspasset.
Sedan väntade tacos hemma (TacosMannen ringde och tyckte det var dags, så då fick han fixa det, jag tycker tacos är trök).
Tidigt i säng och upp tidigt. Nu är vätskebältet laddat och förhoppningsvis jag också.
Ha en smashing lördag!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad hände med gardinerna? Anna panna

Fliselin sa...

God tur!

Camillas dagar sa...

What? Har Skidkungen konverterats till TacoMannen? För mig är han nog ändå Skidkungen ett tag till. ;)
Hoppas att lördagskvällen blir mysig.

Librarybeth sa...

Anna panna: ingen aning ;D

Fliselin: tack!

Camilla: han blir TacoMannen så fort det blir fredag, sedan går det över. ;D