tisdag 11 juni 2013

Vi for till Skåne - det är grönt va?

Jag smäller in en stor grön bild.
Det kan man helt inte motstå när man har varit och vandrat vid Stenshuvud, vi fann faktiskt en slinga som vi inte hade vandrat tidigare (amazing!). Vi tvingade också upp kidsen på en av "topparna" fast de tyckte been there, done that, bought the t-shirt.....
Har jag sagt tidigare att jag njuter av att vandra i bokskog?

Får jag slå ett slag för pizzerian i Kivik också? Det är pizzerian vid torget precis intill ett bageri som vevar ihop mycket goda pizzor, vedungsbakade förstås. Här shoppar vi, precis som sist, pizza som vi tar med och äter vid ett bra undangömt ställe vid idrottsplatsen.
Där fick ni ett riktigt bra tips!
Och var vi än rullar ut utflyktsfilten denna Skåneresa, så somnar jag som en baby. På stranden, på strandängen, vid idrottsplatsen - jag somnar.
Jag måste ha varit himla trött.

2 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Åh, så fint! Det där med att möta försommaren i Skåne är inte dumt alls.

Librarybeth sa...

Camilla: ett synnerligen bra förmöte blev det!