onsdag 26 juni 2013

En regnig onsdag

Kalasfin bokcirkelkväll igår!
Maten var god, kvällsbrisen hanterlig och sällskapet ypperligt. Om boken råder delade meningar men vi har inte läst klart den än, i augusti sammanstrålar vi för att tycka till igen.

Nu sitter jag mest och väntar... på lite kraft, på min tid hos min sjukgymnast imorgon, på att en lunchlåda ska göra sig självt men framför allt på en lucka i regnandet så jag kan ta mig till jobbet.

Dagens är ju nästan en copy av mig själv från i januari fast jag bytt ut skodonen till clogs från Torpatoffeln, i övrigt HM.

5 kommentarer:

Villa Frejas bokblogg sa...

Kul med bokcirkel.

Anonym sa...

I finn fem fel leken, ser jag också att du har upprullade jeans till skillnad från dagens i januari. Måste säga att jag föredrar juni looken. Mest för att det faktiskt är sommar! Anna panna

Librarybeth sa...

Husfrun: ja, det är mycket bra!

Anna panna: aah, vad du är uppmärksam!
Notera att jag har leoskjortan utanpå här i juni ;D
Och jag gillar också junilooken bättre!

Garderobenmin sa...

Snyggt! Jag"behöver" också en leoblus, det känner jag starkt ;-)

Librarybeth sa...

liten: hoppas du hittar en!!