tisdag 11 juni 2013

Skåne - en dagens därifrån

Och här är en dagens från Skåne. Notera att här har ännu inte de älskade Keen-sandalerna åkt på.

Vilket de självfallet gjorde så småningom. Keen-sandalerna; mitt bästa köp sommaren 2012, som jag velade i butiken. Min nästyngsta hade jordens tålamod med mig när jag provade mellan storlekarna. Och det var ändå efter att jag verkligen hade bestämt mig för att det skulle bli ett par Keen-sandaler. Innan dess plågade jag kollegan tillika väninnan med ett lååångt besök i butik för att testa.
Men bra blev det.
Så pass att mina Keen användes i kort sagt varenda dagens under de där underbara veckorna i Grekland förra året.
Här; top Desigual, shorts Lindex, skor Vagabond, munkjacka HM.

2 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Somrigt och fint.
Keen... hm... ska man?

Librarybeth sa...

Camilla: Keen - funkar baske mig till allt.
Nja, inte balklänning kanske ;D