onsdag 5 juni 2013

Onsdagens

Jobbaronsdagens; en copycat på mitt collage från i våras (ja, nu kan man säga i våras för nu är det väl sommar?!).
Blekbenen får komma ut och gå lite... och utomhus är precis vad jag tänker vara de närmaste dagarna.
Vi drar på en miniresa till Skåne och jag som lovat fin picknickmat vet precis vad jag ska göra när jag kommer hem efter jobbkvällen i afton.

Jaha, lite gnällig där på slutet, bortse från det, det var latmasken som talade. 
Det går sannerligen ingen nöd på Libby med lediga dagar i lovely Skåne.



4 kommentarer:

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Du är jättefin idag <3

Peace in mind sa...

Älskar den gula tröjan på dig. Så fin - ja både du och tröjan.

Fliselin sa...

Tjusigt! Åh, vad härligt med Skåne.

Librarybeth sa...

Iwillnot: men tack!!

PIM: varmt tack PIM

Fliselin: :D ja, Skåne blir fint!!!