söndag 4 september 2011

Det är då märkvärdigt

Här har man guldläge för en rejäl sovmorgon och vad händer?
Man vaknar 06.40.
Nåja, liite sovmorgon är det ju med betoning på liite.
Vad som mer är märkligt är att jag är vrålhungrig. Med tanke på hur otroligt mätt jag blev på restaurangen igår kväll så hade jag nästan inte räknat med att bli hungrig igen förrän på tisdag.
Men det väntar en fin frukostbuffé på oss så det är väl helt i sin ordning.

Man kan ju ligga här och dra sig... det är ju söndag...

4 kommentarer:

Vesnas vardag sa...

Ha, ha, ha! På tisdag, du är för rolig du! *asg* Ta och lata dig lite extra idag, provat att gå runt med ömma vader ännu?

Lisa sa...

Då skulle ju du nästan hunnit hit till jobbet ju!

Librarybeth sa...

Vesna: lyckades sätta i mig hotellfrukost! Ingen träningsvärk efter gårdagen däremot lite dagen-efter-frukt idag....
Lisa: nähejä, för jag somnade om ;)

Lisa sa...

Gjorde du rätt i :)