fredag 30 september 2011

Today I'm wearing this

Fredag fredag fredag!
I'm in so need of a sovmorgon så det tänker jag försöka få till imorgon. Och jag nöjer mig lätt med en liten.
Men först kör vi fredag!
Fredagens innehåller orange (nähä - det menar du inte), jag har fått en hang- up på den kulören just nu. Lovar nästan att inte ha orange imorgon.
Tröjan fr frk, kjol Filippa K, sjal Rabalder, halsband HM, strumpor som kunde ha varit mer färgglada men jag kompenserar med såsetter (en tics jag har sedan kidsen inte kunde säga rosett....). Ja, strumpsen är mönstrade alltså... och fortfarande ingen lingonsylt. Det är tur att jag är så flexiiiiibel....

och här någonstans får Libby ett syltbryt istället för strumpbryt för nu vill hon ha sin lingonsylt....

4 kommentarer:

Anonym sa...

Väldigt snygg outfit, som vanligt, men hur kan du leva utan LINGONSYLT? Stick iväg på lunchen och köp dig en hink! Gugge

Librarybeth sa...

Gugge: tänkte delegera det till Mannen.... för precis som du säger Gugge... det går inte utan lingonsylt! :) ha en fin fredag!

Camillas dagar sa...

Jag vill också sova lääänge i morgon, men vet tyvärr att jag brukar vakna pigg och alert vid 08-tiden på helgerna. Kan i stort sett aldrig sova längre än så. (Allt är ju bättre än 5.50 i och för sig).
Trevlig helg!

Vesnas vardag sa...

Vart är lingonsylten? :P