söndag 18 september 2011

När jag inte hittar prylar blir jag småtokig

Jag trodde jag ägde på att hålla ordning.
Jamen jag gör ju det. Bara en liten detalj som slirar lite här nu. Jag hittar inte körkortet. Det finns inte!
Som jag har letat! Och när jag letar blir jag en spårhund som vill backa bandet och verkligen hitta det jag söker. Letarletarletar. Jag kunde fasen inte sova ordentligt i natt, drömde att jag hittat kortet brevid sängen men icke!
Kortet måste har försvunnit efter att jag varit på min långa löprunda i fredags. Kan jag ha tappat det när jag låste upp bilen??? Verkar helt olikt Libby men nu återstår väl bara att ringa polisens hittegodsavdelning.
Annars måste det bli ett nytt kort, oj då måste det bli nytt foto också.
Hmmm. Jaja, inte något ont som inte för något gott med sig då. Jag hade verkligen en bad-hair-day på mitt borttappade körkort.
Så nu har fåfängan talat.
Jag varvar ner med att lacka med OPI:s A oui bit of red. Najs.

2 kommentarer:

IngelaMollly sa...

Låter som jag i ett nötskal! Har du drabbats av samma vimsighets/röra virus som mig råder jag dig att titta i eventuella jack/väskfickor. Jag brukar stoppa i mina kort så när jag inte vill bära med väskan ;-)

Anonym sa...

Hoppas verkligen att du hittar körkortet snart! Har du tittat i ev. bakfickor? Lycka till! Gugge