måndag 19 september 2011

Det är måååndagmorgon

och huvudet känns piggt.. men Lordi Lordi me (som D.Parton säger) är det möjligtvis så att jag har ställt klockan alldeles fel eller ska det vara så här mörkt?
Det är ju bara här det lyser?! Jag måste tända ett litet ljus till morgongröten för det här var ju nästan lite deppigt. Man borde ju för höge farao ta fram adventsljusstaken.
Ah - jag kommer kanske bli (är?) en sådan där tant som tjuvstartar veckor ja, månader i förväg!
God morgon på er som är vakna!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ett O sa imorse när han slog upp ögonen: Är det julafton? Jag: Va? O: Ja, det är ju så mörkt ute.... :-)

Librarybeth sa...

Anonymlöpare: haha, ja! Nog kändes det så alltid... dags att spika datum för julfest alltså.... :)

Vesnas vardag sa...

Och jag längtar till 1:a advent. :)