onsdag 7 september 2011

Onsdagspausen

Onsdag är lite andhämtning för mig, då arbetar jag kväll och börjar lite senare.
Känns för fint för just nu känns det som om det berömda ekorrhjulet snurrar med väldigt fin hastighet och då har ju skolan inte varit igång mer än.... vad blir det två veckor?
Ofta sticker jag till jobbet tidigt och Mannen tar hemmamornarna men onsdag är min "hemmamorgon". Så idag är det vår egen bukett av blommor som jag ska vara hemma hos på morgonen, gullungarna.
Jag hoppas de blir glada när jag väcker dem till denna regniga gråa onsdagsmorgon.
När jag rör ihop bästaste gröten blir de det ialla fall.

förresten nr 1: vem är det som envisas med att beställa envist regn så fort jag ska löpträna?
förresten nr 2: dagens kommer senare, nu är det franska tofflan och pyjamas som gäller

Inga kommentarer: