fredag 20 december 2013

Festbyxa eller Mitt sökande är över

finesser, idel finesser.

Några fancy pants har jag inte hittat, jag har surfat runt men inte klickat. Byxor, det är svårt att beställa via nätet tycker jag.
Men! Det finns ju fest och så finns det fest. 
Jag motsäger mig själv och klickade hem ett par riktigt fina byxor.... att springa i när/om det blir kallt igen. De har fleece på insidan och känns riktigt fina. Dessa kan vara svaret på mina böner, kanske mamelucker inte ens behövs nu, time will tell.
Byxorna som kommer från Craft har en bra passform, sitter inte säckigt och ska förhoppningsvis se till att jag håller värmen när jag tränar i kall väderlek. Så snart tillfälle ges ska de testas! 
Jag gillar mina andra Craft-brallor som jag har typ ständigt så här års och även om de inte är lika långa som benen, de är något för korta. Asch man kan inte få allt, tar jag storlek större blir det galet någon annanstans.
Återstår då några festbyxor, såna som man har i andra sammanhang än löpning.


Inga kommentarer: