måndag 16 december 2013

Måndagens

Hej måndag och jag börjar veckan med att gräma mig.
Garmin-gräma-mig.
Var i höge farao har vi lagt kvittot? Har jag varit så klantig att jag har kastat det?
Jag har ältat detta i sömnen, sent igår kväll gick jag upp ur den sköna sängen för att försöka lägga över all fin data som gömmer sig i klockan. Jag hoppades naivt nog att klockan skulle kicka igång om jag kopplade ihop den med datorn för att tanka ur alla mina löprundor, korta såväl som långa. Men icke. Böhöhööhöö, vad jag är tjurig på mig själv att jag inte gjort det mer regelbundet.
Annars är det jobbajobbet som väntar.


dagens; varmt lurv är det bästa och gärna ihop med en skön kjol, vitt Rodebjer, prickigt Åhléns.

2 kommentarer:

Vesnas vardag sa...

jag borde verkligen använda mina kjolar och klänningar oftare. Man kan nästan tro att jag gömt undan dem. För just nu är det väldigt mkt byxa.

Librarybeth sa...

Vesna: jag är kjoltokig!!!