måndag 25 mars 2013

Not så stilla

Börjar veckan med prickarna från Lindex och lite baggy chinos från HM.
De ärtgröna skorna hittade jag hos Boozt.
Är det förresten den här veckan som kallas för stilla veckan? Min dag består  av ett himla flängande mellan utvecklingssamtal, läkarbesök, tandläkare och jag vet inte allt. Not så stilla alls. Ska försöka jobba mellan varven också, märkligt vissa dagar lyckas dra åt sig allting. Därför måste det bli hojen idag, och jag verkligen älskar att cykla när det är nio minus.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Men vilken rivstart på stilla veckan....Vår termometer visade 3 plus idag, men då har solen legat på sedan en dryg timma. Men så har jag ju bestämt mig också för att våren faktiskt är här. Trevlig måndag! Anna panna

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Blått och grönt är så himla fint ihop! Och håller med om att det är märkligt att saker och ting ibland bara händer på samma dag. Cykla lugnt :)

Villa Frejas bokblogg sa...

Chinos och prickar är helrätt :)

Fliselin sa...

Chinos = vår, det är bra Libby, visa var skåpet ska stå...

Librarybeth sa...

Anna panna: måndagen blev ett enda flängande men nu är det klart!

I will not: dagens datum var ett populärt datum. Allt skulle hänga där liksom...

Husfrun: kändes så! :D

Fliselin: yeah!