torsdag 14 mars 2013

Kursdag

De där jobbarkvällarna som ju alltid följs av tidig jobbmorgon kan emellanåt kännas lite småtuffa eftersom jag då inte ser så mycket av the family. Det blir godnatt hejhej nästan direkt och sedan iväg igen till jobbet nästa morgon.
Överhuvudtaget har det varit mycket jobb på sistone, så där så det blir mycket förberedelsejobb, fixafixa, bli-klar-med-jobb. Eeh nu var jag verkligen jättetydlig.
Det där kan gå lite i perioder, just nu känns det som att jag knappt har tid med en kursdag - just idag. Men det kommer bli intressant och så lär jag mig något nytt. Igen.

3 kommentarer:

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Prickar! Älskar prickar.

Kjersti sa...

Enig med You can keep calm... Skikkelig fint med prikker, du er lekkert kledd for kursdagen! :)

Librarybeth sa...

I will not: jag också!! Mycket!

Kjersti: *niger fint* ;D