fredag 29 mars 2013

Långsamhetens lov

Gårdagen; kommer hem och måste återigen lägga mig på soffan för att blunda lite.
Somnar.
Och det efter en rätt vanlig arbetsdag då jag dessutom gick tidigare. Hur trött är jag egentligen?
Är groggy och orkeslös men orkade mirakulöst ordna med tacos till mig och tjejerna, tur vi lagade tillsammans annars skulle jag väl fortfarande stå där och fumla med majsburken.
Inte bra att känna sig så trött. Inte bra alls.
Sovit heeeela natten och idag måste jag göra allting lite lagom långsamt, det har jag bestämt.
Långsamt eller väldigt långsamt.
Och välja noga vad jag ska göra. Jag får bara göra bra saker idag.
Jag börjar med att stämma träff med Saucony.

3 kommentarer:

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Bra att det kom en ledighet här, så du får vila lite. Jättejobbigt att vara så där trött. Speciellt när man inte riktigt fattar varför.

hallinbloggar sa...

Men så jobbigt att inte den där tröttheten går över. Trodde kanske att du skulle få vitaminpiller av doktorn! Jag hoppas att lite långsam påskvila hjälper dig. Kram!

Librarybeth sa...

I will not: ja, det känns motigt men jag är ju envis så jag kämpar på men jag kan ju inte hela tiden leta ef en soffa att vila i ;D

Hallin: nä, jag var ju i prima form, nästan så att jag önskade att det var järnbrist så man kunde göra ngt åt de ;D påskvilan kommer nog göra susen!! Kram!!!