tisdag 12 mars 2013

Försöker famna vardagen

Idag - ser fram emot att grotta på arbetsrummet, jädrar nu ska jag jobba undan. Bara ett möte idag.
Och mera; ser inte fram emot cykelturen (spånkakortet inga pengar=ingen åktur, buhu).
Och har jag tur så toppar vi tisdagen med att sela av hästen i stallet, har fortfarande inte fått kläm på det.
Utmaningar, utmaningar!
Bring it on thuesday!

Dagens; tröja Sisters, jeans Monki, bälte La Redoute (?), kavaj HM.

Och Mannen är glad, tumspetsarna känns bra igen, de var lite jag citerar "slitna" efter tältning/skidåkning i över 30 minus.
Jag noterar och är ännu mer övertygad om att aldrigaldrigaldrig gör jag något så galet som att tälta i snön.

2 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Stilig outfit! Fin matchning på lack och armband. :)
Ha en fin dag! Kram!

Librarybeth sa...

Camilla: tack!! lack och armband=ingen slump ;D