måndag 19 december 2011

Måndagens

Japp, det där med dressa ned var inte enkelt... men hallå. Det är inte balklänningen (om man nu har den glädjen att äga en sådan och dessutom använda den frekvent) som ska kläs ned.
Libby tar en klänning som fått varit på fest en gång och egentligen redan varit ute och luftat sig som "nedklädd" tidigare.
Svart klänning Nowhere och så sköna Zaratröjan över det. Häpp!
Bekvämt och lite slappt eftersom jullovskänslan alltjämt dröjer sig kvar. Och det bara efter en helg med en gran i huset.
Himla tur alltså att man inte ska vara ledig i jul får då skulle ju arbetsmoralen sjunka till noll.
Lite peppen där på slutet.

4 kommentarer:

Vesnas vardag sa...

Vad fin du är. Den där klänningen skulle jag vilja se hela. Måndagskram! :)

Fliselin sa...

Bra matchning! Klänningen fin till fest, fin till vardags.
Kul och utmanade tema, kan bli liite too much! Ska rafsa lite i garderoben och se vad jag får ihop.
Idag stickad långkjol, vit med top, lite glitter i, sidensjal.

Anonym sa...

Fick också jullovskänsla igår då vi tog in granen. Jag har mitt jobb hemma och tycker det är sååå seeegt att sitta och skriva då granen står där och jular till alltihop. /Johanna

Librarybeth sa...

Vesna: får bli ett foto utan varm tröja vid något tillfälle... När det är varmt :) den känns lite bar men jag kanske vänjer mig, kram!

Fliselin: ja, det blev en rejäl utmaning!!!

Johanna: Det kan jag tänka mig! Jag skulle ha svårt att inte sätta igång och julstöka och ha lov på allvar ;)