tisdag 20 december 2011

Grönt

Grön Zara
Nyår?
Nyår! Kanske det, kanske det.

9 kommentarer:

Frida sa...

Fin! Jag återanvänder nog Nowhere-trasan.

Lina sa...

Super snygg, älskar bältet.

Att ha det gott sa...

Den ddär har jag tittat på flera ggr
tror den skulle vara super på dig

Vesnas vardag sa...

Väldigt fin. :) Kommer passa dig alldeles utmärkt, din färg. :)

Erika sa...

Den har jag också spanat på, bara på hemsidan dock, fin. :) Fast till nyår har jag redan en gammal MQ-dress att fira med.

Mrs J sa...

Ser fin ut och jag gillar ju grönt!

Librarybeth sa...

Frida: bra återvinning!!

Lina: ja, det är snyggt!

Atthadetgott: hoppas det!

Vesna: färgen är fin! Nu är jag inte så där skinny som modellen så vi får se hur den sitter på mig...

Erika: härligt! Tänkte först på Nowhereklänningen men fick span på den här...

Mrs J: bra med grönt första timmarna av året! :D

Vesnas vardag sa...

Librarybeth: Den kommer sitta fint. :)

Librarybeth sa...

Vesna: time will tell...