lördag 29 oktober 2011

Nu har vi varit i Frankrike i flera timmar

Timmen är sen och jag har varit igång sedan tidigt, tidigt imorse. Vi har haft en fin resa och hunnit tillbringa dagen i Rouen. Något av ett återseende då Mannen och jag var där en gång för lääänge sedan då vi tågluffade, tidigt 90-tal.
En lista för avrunda denna dag!
dagens

  • dumma: jag tog helt klart för tunn jacka!
  • roliga: vi träffade våra goda vänner på planet och kunde därför käka pizza ihop i Rouen!
  • choklad: vår chokladsvullarfika på ett jättefint litet café!
  • landskap: de vackra kullar vi for förbi till vår lägenhet!

7 kommentarer:

Villa Frejas bokblogg sa...

Men kul. Så du är i Frankrike :)
Där kan du säkert shoppa en varmare jacka!

Att ha det gott sa...

Hoppas att ni får det riktigt bra

Camillas dagar sa...

Men kameran glömde du inte, hoppas jag... ;)

mis(s)match sa...

Roligt! Njut!!!

memilla sa...

Åh, vad det låter mysigt. Jag har aldrig varit i Frankrike. Hoppas du får det riktigt mysigt!

frk F sa...

Så härligt! Hoppas att ni får jättefina dagar. Hälsa Frankrike. London hälsar och längtar tills ni kommer!

Librarybeth sa...

Husfrun: allt väl - hoppas på varma dagar!

Att ha det gott: tack!!!

Camilla: kamera är med!!! :D

mis(s)match: merci!!

memilla: jag återvänder ständigt!

frk F: tack! Hoppas du hade det gott i London!!