söndag 23 oktober 2011

Till slut blir det söndagkväll vare sig man vill eller inte

Sista grådagen alltså. Dagens ramlar in sent, inte hann jag sitta i soffan... men roligt roligt var det idag när jag sprang en mil. Älska geggan (grå den också) men det där med stubbar och stenar är fortfarande inte min melodi. Trodde det under en kort stund under loppet men så rann det av mig.
Hur som helst var det så roligt att springa igen. En hel vecka har jag haft uppehåll! Nu är det inget mer lopp i år men träningen... den släpper jag inte även om jag vet att nu blir det den tiden på året då det kan bli väääldigt motigt att ta sig ut. Nu gäller det att motivera sig.
Och nästa veckas tema då? Funderar.....
Här är ialla fall bara gamla godingar...gråbeiga cargobrallor HM, tröja frk, grå sjal av okänt ursprung. De franska tofflorna håller fortfarande samman....

5 kommentarer:

Att ha det gott sa...

kanske jag kan hänga på nästa veckotema

Camillas dagar sa...

Mysigt grått avslut. :)
Åh, så härligt det låter med löpningen. Skönt att du inte blev värre förkyld. :)
Själv är jag i stort sett återställd nu och börjar redan drömma om nästa veckas träning och vinterns lopp. Det finns ju så himla mycket skidlopp och alla är i februari. Hur hinna och orka?

Librarybeth sa...

Atthadetgott: ja! gör det!!!

Camilla: har hostat konstigt men det måste ha varit en förkylning i expressfart!! Bra - skida på!! :D kram!!

Vesnas vardag sa...

Ser skönt ut. :)

Librarybeth sa...

Vesna: :D