söndag 9 oktober 2011

När Libby hittade en långkjol

Hittade den här fina långkjolen i senaste numret av DV (som jag ÄNTLIGEN har satt mig med).
Fick fullkomlig hang-up och läste att den fanns hos Ellos, då kom jag på att jag för ett par dagar sedan fått ett fint erbjudande från sagda klädföretag i brevlådan. Men var hade jag lagt det lilla glansiga kuvertet? Libby letade i pappersinsamlingen, hon letade i soppåsen (för glansiga fönsterkuvert ska egentligen inte ligga i pappersinsamlingen). Ingenting. Men Libby gav sig inte - då hon stolpade ut till soptunnan ute på gården och PACKADE upp gamla soppåsar. Fortfarande ingenting men då drog hon sig till minnes att rabattkoder kan man hitta hos fina bloggvänner. Sagt och gjort, hos Sötsur hittade hon koden och klick klick.
Libby fick en långkjol för en spottstyver.

5 kommentarer:

memilla sa...

Är det den finstickade som finns i brunt, grått och svart?! Den ser lite vinröd ut i DV?! Snygg på bilden i DV! Du får visa den sedan när du fått den!

Librarybeth sa...

memilla: stämmer! jag valde en grå! bild kommer!

Linda sa...

Oooh...så himla läcker ut!

Kul att man kunde stå till tjänst med en rabattkod. Det tar ju lite emot att betala fullpris;)

Omentjej sa...

Haha, jag var nästan på väg ut för att rota i slängde blöjpåsar när jag upptäckte att man kunde gå med i liberoklubben och samla poäng. :D Snyggt med långkjol, ska nog skaffa en jag med.

Librarybeth sa...

Linda: :D det är jag som tackar!!

Omentjej: haha vi är fler bagladys alltså!!!!