lördag 22 oktober 2011

Knappt man hinner

Kan tyckas lite lätt hysteriskt att ha två rikstidningar alt läs Stockholmstidningar med tanke på att jag är bosatt som det heter på landsorten... men den ena har vi fått som någon slags prova-på-gratis och den är snart slut. Tur är det för man får ju lätt hjärtklappning att försöka hålla jämna steg med läsningen av sagda välfyllda tidningar... förrådet svämmar över av gamla tidningar också.
Usch, jag är så dålig på att läsa alla nyheter, kan känna mig helt världsfrånvänd ibland. Skäms på dig Libby!
Hinner du med? Läser du en morgontidning varje dag? Ekonomidelen och sporten då?

(fritt fram att gissa om Libby gör det - förresten ekonomidelen läste jag faktiskt häromdagen!!)

4 kommentarer:

Erika sa...

Jag har sjukt dålig koll. När vi bodde i Sverige hade vi morgontidning, ett tag t o m två, men jag läste dem oftast på kvällen istället. Mitt morgonnyhetsintag skedde då via Metro på bussen till jobbet. Nu läser jag lite på nätet och kollar TV-nyheterna nån gång ibland. Fast jag är på Facebook dagligen och där dyker ju nyheterna ofta upp snabbare än hos övrig media. :)

Vesnas vardag sa...

Vad duktig du är. Välkommen in till mig så ska jag berätta hur vår morgon ser ut. ;)

Librarybeth sa...

Erika: det blir lätt för mycket - från alla håll kan jag känna ibland.

Vesna: hihi, jag skulle vilja vara mer duktig än vad jag är!!

Mrs J sa...

Vi har DN bara på söndagarna och jag läser knappt söndagsbilagan. Tror faktiskt att vi glömt att ta in den idag, haha!