onsdag 28 september 2011

Sportsidorna

Jag fick veta av personal på ett av kidsens skola att hon läst i tidningen att Libby sprungit i helgen.
Que?
Libby fattade absolut ingenting.
Jag frågade din dotter om mamma tycker om att springa långt, sa skoltjejen och dottern hade svarat
"Mamma älskar att springa å springa".
Jovisst - men Libby fattade fortfarande ingenting.
Jomen, i lokaltidningen publicerar man namnen på de som kommer från vårt landskap, ja de som sprang Lidingöloppet, fick Libby veta då.
Eeeh? Okeeeej.
Kors då, har Libby varit med på sportsidan i tidningen.Vem hade väl kunnat tro det om tant.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Jodå,vi är med alla förutom JP. Honom hittade jag iaf inte. Tänka sig att man e publicerad på sportsidorna. Jag garvar ihjäl mig
/Karin

Librarybeth sa...

Karin: det är stort!!!! :D

Camillas dagar sa...

Det ska tydligen ha stått i våran lokaltidnig också, men jag kan inte hitta den listan. Måste kolla de tiderna som var "sämst" och se till att man inte kommer helt sist i den listan nästa år. ;)

Mrs J sa...

Men va? Finns det folk som faktiskt läser sportsidorna ;-)?

Librarybeth sa...

Camilla: haha!! Glädjs åt att du kan hamna på sportsidan!!! ;)

Mrs J: obviously... dock inte jag...;)

mis(s)match sa...

När jag sprang Göteborgs varvet 2004 hamnade jag med stor bild på Göteborgs postens framsida. Direkt en förklaring till patienterna varför doktorn gick så stel dagen efter på Akuten då jag hade helgjour...

Librarybeth sa...

mis(s)match: haha!!! läckert!!

Spader Madame sa...

Då kan jag vara med i din fanclub! :-)

Librarybeth sa...

Spader Madame: :D ska man skicka signerade posters då ;)