tisdag 20 september 2011

Black & white

Men ojsan vad färgglada vi är idag då. Svart och vitt - häpp.
... vilket på något märkligt vis fick mig att minnas den där "fräcka" rätten black&white from the 80's. Visst var det bland det fräsigaste man kunde käka då? Det var väl såsen som hette black&white (med fläskfilé till?) och om jag inte minns alldeles galet så var det den rätten som serverades på studentmiddagen.... ja, den som jag bevistade alltstå.. och hur är det - gör man den rätten fortfarande?
blabla nog om det... (pyjamasskön) svartvit (!) tröja Zara, kjolen min favvo från Mini for many.

7 kommentarer:

Käthes mode & skönhet sa...

Ursnyggt! Och visst minns jag rätten. :)

Fliselin sa...

Libby, inte såsen utan såserna... Visst var det två olika såser, bernaise och rödvin vill jag minnas. Vilken nostalgi!
Snyggt, snyggt med svart/vitt!

mis(s)match sa...

Snygg idag igen!

Librarybeth sa...

Käthe: thanks! länge sedan man åt det!! :D

Fliselin: jamen javisst!!! det är ju såserna!!! :D tack, jag kände mig lite småtrist i svartvitt men black&white känns ju kul :)

Mis(s)match: *niger* försiktigt dock, kjolen är lite kort! ;)

Vesnas vardag sa...

Väldigt snyggt! Den tröjan var verkligen läcker.

Camillas dagar sa...

Jättefint. :)
Japp, jag minns också black & white.

Librarybeth sa...

Vesna: ja, den var inte så dum, först var jag inte säker på den blev bra men jo... den fick stanna!

Camilla: tack! hihi fick du också nostalgikänning nu ;)