lördag 17 september 2011

LördagsLista

Libby fixar egen lista...
Dagens
bästa: risotton - shit jag äger verkligen på risotto, himmel vad gott det smakade

mest tomma löfte: Libby - hon dammsugade inte ens hälften av kåken

klipp: gammeljeansen som plötsligt blev kortare

hokuspokus: Libbys körkort är borta och det skapar ångest

letartillsjagförlorarförståndet: körkortet, var fasen ÄR det?

film: Trassel idag, Megamind igår... blir visst bara barnfilm numera

ratade: pannacottan i kylen - men den som spar han har sin pannacotta kvar

Finaste: Libby har blivit moster igen!!!

6 kommentarer:

Vesnas vardag sa...

Grattis till moster. :)

Fliselin sa...

Toppendag låter det som! Tar tacksamt emot risottareceptet! Vad har du i din Pannacotta?

Villa Frejas bokblogg sa...

Hoppas du hittar körkortet - och STORT grattis till moster :)

Librarybeth sa...

Vesna: jag är stolt moster!! och faster med!

Fliselin: jarå, om jag bara kunde hitta körkortet!!! Absolut, ska kasta in mitt recept!! Pannacotta är en annan favvo, denna gång har jag testat med lime... recept kommer!!! :)

Husfrun: obegripligt var är det!!! Tack!!!

Fliselin sa...

Ja, usch det är stressande att a körkortet på vift. Jag hade mitt i en träningströja förra veckan. Glömde att jag lagt det där för att jag skulle köra bil till träningen. Hoppas verkligen att ditt kommit fram!

Librarybeth sa...

Fliselin: samma här! letar fortfarande!!!