tisdag 27 september 2011

Bloggblomma


Så hände det sig att Libby fick en award i stereo skulle man kunna säga - den kom från två håll;
Spader Madame och Mia!
Libby niger vackert och ska nu svara på några frågor!
1. Varför började du blogga?
Jag skulle delta i en liten kurs där man genom självstudier och små läxuppgifter skulle testa olika sociala medier bl a. Jag började blogga, blev fast och struntade i kursen.
2. Vilka bloggar följer du?
Listan intill och flera andra, jag slarvar med att fylla på min lista, borde verkligen uppdatera den... yada yada - jag är lite lat... Jag blandar dock friskt med livsstilsbloggar, kläder, löpning, böcker...
3. Vilka favoritfärger har du?
Eeeh, pass på den  - jag gillar nog alla. Börjar jag lista en favorit kommer alla att åka med.
4. Vilka favoritfilmer har du?
Klurig spänning, lagom dos av science fiction och engelska hedar... inte nödvändigtvis i samma rulle. Nej, jag är inte som kvällspressen i stil med "vi har hela listan". Jag gillar många olika genrer - nästan enklare att säga vad jag inte gillar men det var ju inte frågan.
5. Vilket land drömmer du om att besöka?
Hm. I Europa har jag haft glädjen att se flera länder och är numera rätt inriktad på att återvända till favvoställen men USA skulle jag vilja åka till och Island kanske eller varför inte få se Japan?!

Oj, vad krånglig jag är när jag ska svara. Länkat till awardgivarna har jag gjort och nu ska jag länka till fem andra bloggar... here we go...

Vesna  Mis(s)match  Syster Y  Memilla  Camilla

10 kommentarer:

Anonym sa...

Mycket trevligt att få läsa dina svar :-)

mis(s)match sa...

Så trevligt!

Camillas dagar sa...

Åh, tackar och bockar. Ska ta mig en funderare på den och återkommer med mina (kloka?) svar. :)
Roligt att läsa lite mer om dig.

Librarybeth sa...

Alla: :D

Vesnas vardag sa...

Trevlig läsning. :)Åh men tack, jag svarar gärna på frågor. :)

Librarybeth sa...

Vesna: ja - du ska ha en award!!! :)

Vesnas vardag sa...

:D

mamma P sa...

Nämen! Vilken överraskning! Jag bloggniger och ser så där överraskat rörd och glad ut som de gör på oscarsgalan:) Tack bloggkompis!

Librarybeth sa...

Syster Y: Bloggkram till dig!

memilla sa...

Rooooligt...ska genast ta mig an den! Tack!