onsdag 21 september 2011

En dagens doja var länge sedan

Har mina superhjältestövlar idag. Familjen (Mannen?) har döpt dem till det.
Supersköna är de i vilket fall som helst. Smooooth är ordet som far genom skallen.
Har emellertid inte känt mig så smooth själv idag, startar man med näsblod en masse är det svårt att komma upp på banan. Voj voj så synd det är om Libby då.... superhjältestövlarna är ett fynd från finaste skobutiken i stada och har kilklack och dragkejda bak vilket läsaren säkert undrade jättemycket över.

fotnot: näsblod framkallar överdosering av självironi hos Libby

5 kommentarer:

Villa Frejas bokblogg sa...

Stövlarna är verkligen snygga - och ser tokbekväma ut.
Näsblod är bara fy.

mis(s)match sa...

Såsom jag gillar Arche. Min mamma är en riktig arche-fan. Jag tror hon har ca 20 par olika (och slitit ut ännu fler). Härligt läder. Under tonåren fick jag ibland ärva ett par. Jag kom ihåg ett par petrolfärgade som jag helt slet ut.
Fina dina!

Librarybeth sa...

Husfrun: riktigt fina och sköna är de!

Mis(s)match: Dessa var ett riktigt reakap, kände inte till märket tidigare. De är riktigt, riktigt fina. Bra hantverk liksom!!!

Mrs J sa...

Men, vilken är din superhemliga superhjälteidentitet? Super-Libby? Har du kattögonmask som hon i förra Elle?

Skorna ser sköna ut. Rätt oumbärligt med ett par riktigt sköna skor!

Librarybeth sa...

Mrs J: ja, vad är min superkraft? sortera böcker i raketfart? gömmer deckarna med osynlighetsstråle? vem vet, vem vet... och min förklädnad kommer inte att avslöjas här.... endast stövlarna... haha!!!