fredag 23 januari 2015

Dagens känsla

stavas t.r.ö.t.t.
och lite lätt förvirrad. Jag fattade inte riktigt var jag var när jag vaknade, vilken dag är det?
Nu vet jag precis men det kommer bli virrigare eftersom jag ska jobba helg, då brukar jag tappa bort mig igen.
Gårdagen kändes som flera dagar på något sätt. Skum känsla det där, behövs uppenbarligen inte mycket från vardagstrallen för att jag ska känna mig lite lagom tillsnurrad.
Kursen, snabbt till jobbet, snabbt till utvecklingssamtal, springa en runda (inte så lång som jag tänkt mig men bättre än ingenting) och så till bokcirkeln. Det gjorde att det kändes som flera dagar.
Och bokcirkelkvällar... aldrig går väl en kväll så snabbt förbi! Nu har vi våra träffar inbokade och det känns bra.
Efter bokcirkeln traskade jag iväg och mötte stortösen som jobbat extra. Så nu är jag lite trött.

Ambitionen är nu att vända detta.
Nu ställer jag in siktet på att komma ut på en skaplig långrunda innan jobbet och sedan gäller det att hålla sig otrött resten av dagen.
Kan bli spännande.

Inga kommentarer: