söndag 14 september 2014

Valsöndag med träningsvärk

Började med att göra val direkt på morgonen, vilken typ av frukost ville jag ha av hotellets buffé?
Det blev pinsamt många skivor ananas och god yoghurt.
Sedan åkte vi hem och så blev dags för ett så mycket viktigare val.

Enligt traditionen gick vi hela familjen på vår valpromenad, med röstkort i näven bort till vallokalen och denna gång fick ju äldsta också rösta.
Att promenera idag var skönt mot dagens goa träningsvärk på framsida lår.
Har gått och funderat på gårdagens fina lopp.
Vad kul det var fast jag fick slita för kilometrarna, det var nyttigt.
Och vilket löparväder! Perfa.
Mmm, vilken bra lördag det blev, känner mig peppad inför all träning som nu ligger framför mig.
Jag ska inte sticka under stol med att det blir tufft att hämta in, jag har tappat i fart både bokstavligt och träningsmässigt. Jag får väl träna och så får vi se hur långt det räcker.

Sedan har jag funderat på vad dagens val kommer klinga ut i för Sveriges del.
Nu sjunker jag ned i tv-soffan och kollar in valvakan.

Inga kommentarer: