onsdag 24 september 2014

Onsdagens

Den är inte att leka med, den här veckan.
Det är förmiddagar med möten vilket genererar att jag kommer efter på kammaren och man bygger på sitt lilla berg av att-göra... och nu ska vi toppa det med att jobba lite kväll.
Igår slängde jag på mig löparkläderna direkt när jag kom hem och drog ut och körde intervaller. Det enda man kan göra när man är så där jobb-slut i skallen.


dagens; kombinerar rostrött (Monki) med vinrött (& Other stories) med svart (Lindex)

5 kommentarer:

I will not keep calm and you can fuck off sa...

hehe, vi följer varandra färgmässigt på kläderna. Jag är också svart och vinröd idag. Du å jag ;)

Librarybeth sa...

Iwillnot: <3 du å jag!!!! :)

Anonym sa...

Snygga färgkombinationer!
Ha en bra dag och jobbkväll.
Agnes

Frida sa...

Hu, hatar när det blir så där mycket! Supersnygga kläder i alla fall, och bra jobbat med intervallerna!

Librarybeth sa...

Agnes: thänx!!

Frida: just nu är det så där konstigt mkt av allt.
Tack! Intervallerna lite av en räddning :D