måndag 8 september 2014

And it goes on

Och där jag ligger i sjukhörnet och matar på med Emma med gölliga Gwyneth (från 1996!!!!) sitter yrseln i och det hm..... känns det som jag nästan får.... ont i halsen igen...?
Meh, va fasen?
Kan man utveckla någon slags överkänslighet mot den här sortens filmer eller kan de framkalla sjuka bara för att man alltid tittar på dem när man är sjuk?
Men jag som tänkte se en till nu, på direkten!
Jag orkar inget annat. Vill bara dricka a nice cup of the, dear och se ut över det engelska landskapet.


Och löparklockan bara piper vidare. Skitbra batteri, måste jag tillstå.

5 kommentarer:

Fliselin sa...

Nu ligger jag också i ett sjukhörn... Trist!

Librarybeth sa...

Fliselin: meeeeh! vad är det du säger!

Fliselin sa...

Nu provar jag också lite feber... Kan det finnas en chans att vara på benen på lördag?!!

hallinbloggar sa...

Åh, håller tummarna för att det vänder. Nu!!!!!

Librarybeth sa...

Hallin: ja det skulle kännas bra motigt om jag måste ställa också denna helgens lopp.... :(