tisdag 15 oktober 2013

Tisdag

Ja, de där måndagarna är inte att leka med.
När det är aktivitet och läxläsningen kommer igång rätt sent då hinner man inte så mycket mer.
Och det är vackert så, jag lotsar gärna kidsen på deras fritidsprylar och hjälper till med läxor.
Det är inget gnäll (just nu) men lite trött kan man ju få tillstå att man blir.
Sedan har jag ju rätt stora kids nu, de reder ut rätt mycket själva... men då kommer det annat som har med stora kids att göra istället.
Tisdagar kan ju kännas lite tröga... bäst man ser till att kaffenivån hålls jämn och fin.

Tisdagsvart polo Sisters, rutor från Riley, uggla från Free Fashion.

6 kommentarer:

Vesnas vardag sa...

finfin kjol, najs

Akan-Kakan sa...

Näpp, måndagar finns ingen tid att vissla på hos oss heller. Men jäklar vad man känner sig som wonderwoman när hämtning, matlagning, skjutsning, aktiviteter, läxläsning, nattning och allt funkar!
Cool uggla du har, förresten!

Camillas dagar sa...

Gilla, gilla på dagens outfit! Nu påminde du mig om ugglan också, tack för det! :)

Librarybeth sa...

Vesna: skitgammal men den hänger med tycker jag!

Akan-kakan: ja man vill helst ha ett pris, eller en medalj! :D Tack, ugglan gillar jag skarpt.

Camilla: :D en Camilla-favorit alltså :D

Junitjej sa...

Kanonsnyggt!

Librarybeth sa...

Junitjej: tack! :D