måndag 14 oktober 2013

I måndagsmörkret

Trots att jag vakande strax innan tre med en huvudvärk som hette duga känns det riktigt ok just nu.
Jag studsade (nåja) upp och tog en värktablett direkt, hade inga planer på att ligga där och vänta ut värken, nä nä. I med en tablett och så sova. Kanske min sovkampanj hjälpt lite för det känns som sagt helt ok.
Nu; kaffe och så det makalöst kolsvarta utanför fönstret (nyputsat).
Jag bara sitter här och funderar, sippar på kaffet, att titta ut är ju inte så stor idé.

6 kommentarer:

Sara sa...

Gomorron - hoppas skallvärken håller sig borta :)

Fliselin sa...

Lustigt, jag vaknade också i natt med huvudvärken från hell. En Ipren och sedan gick det bra att sova vidare och vakna utan huvudvärk.

Tantaugusta sa...

Hoppas du mår bättre. Själv blir jag sängliggande idag. Väldigt hopplöst känns det just nu.

Camillas dagar sa...

Usch då, hoppas att du inte stack ut för tidigt och sprang bara. Krya på dig nu! Ingen mer bacill.

hallinbloggar sa...

Men fy. Hoppas dagen ändå varit bra!!

Librarybeth sa...

hedgehog-sara: japp. den dröp av tack o lov!

Fliselin: ! samma lika!

TantAugusta: näää, vilken början på veckan!

Camilla: exakt, jag fick sådana tankar... får jag tillbaka förra veckans skit nu?

Hallin: det artade sig!!