måndag 7 oktober 2013

Från min egen säng

Har jag varken nära till tv eller godispåse.
Vackert så.
Söndagen ägnades åt att promenera runt i storstaden, bli med hatt, åka till Djurgårdsfärja samt fika fint på Rosendal.
Det är fint att få rå om en gullunge i taget emellanåt, tala om allt möjligt högt och lågt eller bara gå tysta tillsammans och fundera.

Det var en helg som försvann som en löning och det var väl tur vi åkte hem för jag höll på att vänja mig vid att ligga och lata mig i hotellsängen.
Men ack så gott det är att få komma hem till egen stad och eget bo och mest av allt; vara med hela flocken.

2 kommentarer:

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Så är det. Alltid lika skönt att ha alla runt omkring sig.

Librarybeth sa...

Iwillnot: japp, flocken - det är där man hör hemma.