måndag 21 oktober 2013

Jobbardags

Måndagens; någon slags shaker-inspirerad arbetsblus helt utan pynt och tjofaderittan.
Jag gillar den, det är något stärkande och hög arbetsmoral över den, kommer från mina garderobsutgrävningar men från början något jag hittat hos Sisters, för länge sedan.
Passar alldeles utmärkt att kicka igång denna arbetsvecka med som kommer innehålla full passning, några kvällar med jobb eller konsert med barn, jobbresa och så toppar vi det med att jobba helg.

Byxorna? Ah, det är de däringa favoriterna från Monki.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du ser fin ut och verkar redo för en ny vecka. Men veckan därpå, blir det väl ändå lite annat? Det får vi längta till denna höstliga vecka. Anna panna

Librarybeth sa...

Anna panna: jajamän, nästa vecka tänker jag ha annat för mig!! kram!!