måndag 28 oktober 2013

Endast Frankrike franska tofflor har

Ja, ni ser ju själva. Så här kan vi inte ha det.

Mina sönderälskade franska tofflor inköpta på toffelavdelningen på någon hypermercado (apstor mataffär) är sedan länge helt utnötta. Hål vid tårna och sulan släpper och lämnar små, små bitar av spår efter sig i huset där jag bor. 
Jag måste göra något åt det här.
Jag måste helt enkelt åka till toffelns förlovade land, Frankrike.
Vilken tur att jag äntligen har lyckats packa min lilla väska då.

4 kommentarer:

Sara sa...

ha det fab!

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Haha, tänk här håller man på med nya fina kläder och försöker vara lite stylish, men hemma - där sunkar man ihop. Jag med. Hoppas ni får det finfint och att du hittar nya tofflor <3

Akan-Kakan sa...

En anledning så god som någon att åka till Frankrike! Ha det fint!

Camillas dagar sa...

Önskar dig god toffeljakt! :)