lördag 27 juli 2013

Tyckte jag var smart

Jag tyckte det verkade så smart, det där att lägga in ett sommarlopp i träningen. Och så läste jag att det är så nyttigt att springa lopp som träning. Så då anmälde jag mig och Mannen, till ett lopp. Tänkte att det där behöver jag inte ta så allvarligt på. Dessutom behöver jag träna "tävlingsnerverna" lite eftersom jag blir så stirrig. 
Jaha. Så nu tränar jag väl på det då, fast i bloggande stund tycker jag inte att det var så himla smart trots allt. Försöker ladda nu och inte vara så stirrig.
Halvmaran - here I come.


3 kommentarer:

Fliselin sa...

Det går nog fint ska du se, bra för tävlingsnerverna. Hoppas att det inte är galet varmt.

Camillas dagar sa...

Springer ni i dag alltså?! Hoppas att det går bra och att ni inte har uppåt 30 grader, som vi har.

Librarybeth sa...

Fliselin: det blev GALET varmt!

Camilla: japp, 27-28 tror jag det var....!