måndag 15 april 2013

Be patient

I lördags försökte vi se filmen Hobbit.
Försökte är rätta ordet, efter 30 minuter kände jag plötsligt en väldigt stor längtan att få hänga min rena tvätt istället. När jag kom tillbaka efter den utflykten och filmen fortfarande tuggade samma, samma så gav jag och sällskapet upp helt. Den filmen hade jag inte tålamod med alls.
Hobbit fångade inte mitt intresse som ju första Sagan om Ringen-filmen gjorde, annars skulle man nog inte placera mig i fantasy-facket direkt.
Igår fick det bli Bedragaren (Arbitrage) med Richard Gere - där har ni en rätt spännande rulle att fördriva tiden med.
Våren har varit tålamodsprövande, nu är det 8 plus redan tidigt om morgonen, halleluja!


11 kommentarer:

Fliselin sa...

Nedrans vilken cool T-shirt! Från?

Lisa sa...

Du skulle sett The Hobbit på bio, då vaar den helt ok! Stor skärm, 3D!

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Vilken rolig tisha! Var hittar man den?

Anonym sa...

Undrar liksom ovanstående var man kan hitta denna skojiga t-shirt?
Annika

Fliselin sa...

Håller med ang the Hobbit, gjorde sig bra på bio även om jag tyckte att det var mycket svärd...

Anonym sa...

Såg filmen med Richard Gere i lördags, gillade den! Men Hobbit, nej tack den hoppar jag gärna över, tyckte boken var så tråkig, men jag är ju ingen fantasyfantast heller.
Agnes

Spader Madame sa...

Fin outfit och såklart håller jag med övriga. Finfin t-shirt!

hallinbloggar sa...

Så fin du är och t-shirten är härlig! Ah, tänkte Hobbit inte var något för mig : )

Anna sa...

den med Gere får bli nästa på min lista då! yey!

Librarybeth sa...

Fliselin: visst är den frän!!! Gilla på den texten!
T-shirten är från Society6, (webbsida, ej fysisk butik) säljer allt möjligt där!

Lisa: vete fåglarna om det hade hjälpt... då kunde jag ju inte hänga tvätten ;D

I will not: Society6 - hög fränhetsfaktor på den!!!

Annika: se svar ovan!!

Fliselin: jag var inte på Hobbit-humör!!

Agnes: samma här!! Gere är bättre, haha!!

Spader: tack Spader!

Hallin: :D nää... fixade inte Hobbit!

Anna: tycker jag, riktigt skaplig rulle faktiskt!

Vesnas vardag sa...

cool tischa. :-)