torsdag 4 april 2013

Majndfullnäss

Nämen se där. Det är redan torsdag och Libby är ledig imorgon. Soft.
Kanske lika bra det för jag har lite sömnsvårigheter, ligger och tuggar jobbissues om nätterna, blandat med löpträningstänk och förkylningsskräck.
Ja, det händer att jag blir lite trött på mig själv.
Hur som helst; torsdag var det ja. Möte & möte ser jag i agendan.
Innan dess kör jag lite sinnesnärvaro i sin renaste form; kaffet med mjölk och så morgonrodnaden där ute på himlen bortom än så länge kala trädgrenar.

Dagens; klänning från COS, tröja Weekday, scarf HM.

2 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Stiligt! Är det nya sjalen? Tyckte att den såg blå ut på tidigare bild.

Librarybeth sa...

Camilla: japp, men den är mer blå, här ser den visst svart ut... fast prickarna är alltjämt vita och runda!