onsdag 12 september 2012

Vi börjar med ett rejält i-landsproblem

Men då har jag väl velat klart då, velarkvoten är definitivt fylld.
Det är blusen. Den är plisserad.
Och jag vet inte vad jag tycker om det på mig.
Eftersom jag steg upp aptidigt för att dra på en tvättmaskin har jag haft tid att gå runt och vela angående blusen. Och så snart Mannen vaknat stormade jag in i sovrummet som -jag citerar; "det gällde livet".
Varpå Mannen lugnt säger; den är fin och är tacksam att det inte var något annat det hela gällde.
När stortjejen som yrar runt och letar efter linsburken (hittar den i sin systers rum) också ger tummen upp så bestämmer jag mig.
Okej, den får bli en keeper då, blusen.
Så nu ska jag vara seriös och djupt engagerad i helt andra ting hela dagen - det är ett löfte.
Blus alltså från Lindex, brallor likaså, leoskor Din Sko. Inget extra vaganza men vackert så.

6 kommentarer:

bibbaeva sa...

Du får tummen upp från mig också! Nyfiken att se den irl. Ses!

Camillas dagar sa...

Den ser jättefin ut tycker jag! :)
Ha en fin onsdag!

yllet sa...

Den är mycket fin! jag undrar varför du inte passar i plisserat? Vad ska man tänka på?

Sara sa...

Blusen är jättefin och du passar så fint i den färgen :)

hallinbloggar sa...

Den är jättefin och jag säger som Sara ovan. Färgen är perfekt på dig!

Librarybeth sa...

bibbaeva: ses!

Camilla: tack!

yllet: har testat kjolar - blir för mkt runt höfterna tycker jag då...

hedgehogsara: niger fint !

Hallin: tack, gillar verkligen vinrött!