måndag 17 september 2012

Meh asså

Och vad tycker man om att få kursmaterialet i mejlen på fredagen, det ska vara genomläst och man ska vara förberedd när kursen är på tisdagen och man har redan måndagen (efter att ha jobbat helgen!) fulltecknad och sjuttioelva andra saker som måste göras...Va? VA?
Jag vet vad jag tycker.
Jag tycker inte om'et.
Inte utan att jag sitter här och blir lite uppretad faktiskt.
Bäst jag tar ett sånt där tuggummi.
Vet inte vilket som är bäst att välja.
Ska man satsa på att blir elastisk eller få mer fysisk kapacitet eller borde det inte finnas ett så jag inte blir småilsken?

7 kommentarer:

Frida sa...

Men åh, störigt! Jag som hatar att vara oförberedd och är en obotlig tidspessimist får magsår av sånt där!

Camillas dagar sa...

Men, ogilla på det! :(
Vissa verkar inte förstå att folk har ett liiiiv!
Hoppas att det ordnar upp sig ändå för dig.

Fliselin sa...

Så provocerande, det är sådant jag vet att jag går igång på. Hoppas att det löser sig för dig. Man får väl göra så gott man kan utifrån förutsättningarna.

mamma P sa...

Buuuuuuuu!

Librarybeth sa...

Frida: superstressande!!

Camilla: läste medan jag tryckte i mig en sallad på jobbet, sedan i soffan hemma. pjuuuuh.

Fliselin: exakt, det var inte vrålmkt att läsa men man skulle hinna reflektera också, det ingick i förberedelserna...

Syster Y: Bläääää! ;)

hallinbloggar sa...

Men att det ska vara så svårt att få iväg det där tidigare. Men det där löser du!!

Librarybeth sa...

Hallin: försökte ;D