lördag 1 september 2012

Efter loppet

Vi degar på hotellrummet.
Vi läser bloggar, surfar i allmänhet och roar oss med att skicka bilder till varandra.
En av löparkollektivets damer är duktigt hungrig men vi har inte date med restaurangen förrän vid åtta.
Hon river desperat i goodiebagen och hittar flingor från Kelloggs.
- 33 gram socker! Jädrar vad sött.
Hon trycker i sig lite till.
Det är långt till klockan åtta.

uppdatering: nu har löparkollektiv dam 2 också börjat sätta i sig flingor.
Jag avstår.
De passar så dåligt till bubbel.
Ja, vi har bubbel också.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt jobbat! Du är en snabbis!
Jag blev så paff när jag mötte dig. Därav mitt knapphändiga prat!
Men så roligt att få se dig irl!

Librarybeth sa...

miasvardag: Haha! Jag blev så överraskad när jag mötte dig där bland alla 25000 tjejer!!! Roligt att träffa dig också, hoppas du hade ett roligt lopp!!!!