fredag 28 september 2012

Bra frukost... shopping

Istället för "I provhytten" får det bli finfina cupcakes. Trevliga masterbaristan Madeleine från Espresso House bjöd på übergott kaffe denna VIP-morgon på HM som sannerligen inte gick av för hackor. Förutom gott kaffe och sött fick man också nyttig smörgås och finfina erbjudanden och en liten goodiebag.
Efter en kort brottningsmatch i provhytten med byxor som det inte stod Libby på gick jag loss på Home-avdelningen och såg till att få med mig lite nya handdukar hem.
Koftan är med mig också men återstår att se om det verkligen blev rätt storlek.

10 kommentarer:

Lisa sa...

Men hur hann du med att knåpa ihop den där texten?

Lisa sa...

Men hur hann du med att knåpa ihop den där texten?

Lisa sa...

Och hur kom det sig att mitt inlägg repeterade sig?

Fliselin sa...

Hoppas att koftan passar, den är fin!
Önskar att jag kunde gå på VIP-shopping, verkar kul och gott. De förlägger alla i city och dit vispar jag inte iväg så lätt innan arbetet.
Ska dock till city i em, en liten son ska till Laserdome och jag hoppas kunna strosa lite på stan.

Librarybeth sa...

Lisa1: FastBeth helt enkelt ;D
Lisa2: förunderliga äro Bloggers vägar ibland, haha!

Fliselin: ska se om jag kan få tag i den fr en annan butik. Då hoppas jag du får en skön eftermiddag!!

Camillas dagar sa...

Åh, lyxigt! :) Jag har aldrig lyckats hamna på VIP... jo, på sportaffärer då. :)

hallinbloggar sa...

Vilket härligt sätt att börja dagen på. Jag missade vip-shoppingen idag men det blev bokmässa istället som inte heller var så dumt!

Librarybeth sa...

Camilla: dagens vip var riktigt lyxig och jag kan tycka en sådan där sväng på en och halv timme kan kännas som ett ljus i vardagssnurret! :D

Hallin: mässan är ju ett fullgott alternativ tycker jag! :D

Akan-Kakan sa...

Men vilket lyx!! På VIP-shoppingen i Malmö var det minsann inga goodie-bags och Espresso House! Men, men, vanligt kaffe och 20% rabatt är ju inte fy skam, så jag är nöjd ändå :)

Librarybeth sa...

Akan-kakan: lyx it was, här i Nkpg blev vi bortskämda!