lördag 22 september 2012

Lördag

Gårdagen präglades av långsamhetens lov. Jag bodde i soffan och gjorde det mesta i ett väldigt lugnt tempo, det behövdes. Kan tänka mig att fortsätta i samma spår senare idag.
Det regnar ute, ska visst göra det hela dagen.
Jag tänker springa en sväng nu, får bli sista långa inför nästa helg. I veckan som kommer får det räcka med någon kortare runda hade jag tänkt mig.
Det känns ovant att behöva dra på sig hel munderingen inför löpningen; långa byxor, långärmat, kortärmat över och så regnjacka på det.
Just nu är det väldigt långt till sommaren.

4 kommentarer:

Villa Frejas bokblogg sa...

Och sommaren som var blev ju inte riktigt sommar av, om man säger så.
Lycka till med löpningen.

Camillas dagar sa...

Jag har spanat in vädret för Stockholm nästa helg och i alla fall söndagen visar regn... måste nog shoppa mig en regnkeps ifall att.
Skönt med soft innemys. Här är det jobbhelg som gäller.

bibbaeva sa...

Men regn och rusk hindrar inte dig... Imponerande!

Librarybeth sa...

Husfrun: tack, det blev en BRA runda!

Camilla: åh, jag hoppas slippa regn på lördagen. Lidingö kan bli duktigt geggigt i regn!!! Keps är ett måste, i synnerhet om det regnar!

bibbaeva: äsch lite regn, jag jämför allt m Sthlm marathon.. då var det 4 plusgrader och halv storm - DET är skitväder att springa i ;D