torsdag 6 september 2012

I provhytten

Roliga blusar hos Lindex.
Gott kaffe också.

8 kommentarer:

Frida sa...

Hmm, man kanske skulle ha gått. Kaffe lockar förfärligt! Och den sista blusen där, himla fin!

Anonym sa...

Den gula är ursnygg! Anna panna

yllet sa...

Oj vilka fina blusar! Den gula - supersnygg! Men jag gillade även den vinröda. Den som klockar sig fint.

Fliselin sa...

Fina blusar! Ska ta en titt i helgen om jag hinner. Fick någon eller några följa med dig?

Librarybeth sa...

Frida: ja, kaffet smakade så gott och blusen - den var kanonfin!

Annapanna: gillar'n!

Yllet: för mig som inte passar i plisserat nertill!!!

Fliselin: japp, strategitänk; vinröd med hem och gul blus på G - ska använda ett kupongerbjudande på den ;D

Camillas dagar sa...

Åh, så fint. :) Jag försöker köpstoppa lite i september och har klarat 6 dagar i alla fall. :)
Får se hur länge det håller.
Den gula får mest poäng från mig! Superfin på dig!

Librarybeth sa...

Camilla: tack - ska nog knipa den också... och på tal om köpstopp, något jag borde praktisera inom en snar framtid!

Vesnas vardag sa...

Vad fina de är. :-) Den gula är väldigt snygg på dig.